Fortsätt visa dig.

Publicerat: 2013-01-15 / 10:32:32 | Kategori:

Blir så himla arg, arg för att jag inte valt detta själv men det är det väl ingen som gör med en sjukdom.
Lyckades glömma nattsprutan igår, hade ont i huvudet och kände mig riktigt dålig. Vaknade runt 6 och kände att minsta lilla rörelse framkallade illamående. Somnade om och vaknade vid 8, helt kört att ens tänka tanken på att jibba, efter mycket om och men så bestämde jag mig för att det inte funkade. Fick kasta ur mig det lilla som fanns i magen och så kändes det en aning bättre. Åkte till mormor och morfar för att duscha av mig och se om jag kom till liv. Nu ligger jag och väntar på mat, inte helt fel just nu!
Vid 12.30 ska jag befinna mig på jobbet och köra lite bud, ganska perfekt idag när jag ser ut som ett spöke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0