Du vet hur jag vill ha det.

Publicerat: 2013-01-11 / 08:59:33 | Kategori:

God morgon!
Snart dags för jobb men tänker ligga hör till sista sekunden.
Har en hög med dekorationer som ska ut till begravningar idag, hoppas verkligen allt flyter på som det ska!
Hade förresten en otroligt bra dröm inatt, sådär himla bra så när man vaknar så har man gråtit av glädje och vill smälla något hårt i huvudet och hoppas på att kunna somna om, men nix det gick inte idag. Kommer nog leva hela dagen på denna dröm om jag känner mig själv rätt!
Ikväll är väl hela kvällen ganska så planerad, eller ja det brukar ju kunna bli så att man somnar framför tvn..

Dags att sätta sig i bilen mot jobbet och arbeta bort 8 timmar och ta emot helgen med öppna armar fast jag jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0