Det spelar er ingen roll.

Publicerat: 2013-01-05 / 08:07:18 | Kategori:

Jäkla natt!
Har sprungit upp och ner som en tok mellan kylskåpet och sängen, så himla törstig!
Kroppen fick något spratt sen och sa emot genom att få jätte ont i en njure, vet att det hänt förr när jag blivit riktigt, riktigt törstig. Allt har ju såklart med diabetesen att göra.
Ringde min doktor igår, hon hade inte skickat iväg något intyg till körkortet som jag tjatat på henne i 3 veckors tid. Men om hon nu inte ljög så skickade hon iväg ett igår, hem till mig så med lite tur kanske jag har det på tisdag, då det måste raka vägen till transportstyrelsen. Intyget är redan försenat så jag hoppas verkligen inte dem fixar något trassel med körkortet!
Tror inte dem riktigt bryr sig när det är någon annans körkort det gäller fastän jag legat på i över 3 veckor om att det är bråttom , ändå struntar man bara i det?
Ska försöka sova en stund till så inte humöret blir kasst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0