Det här är bättre.

Publicerat: 2013-01-25 / 20:23:12 | Kategori:

Vilken otroligt jävla kass dag det varit!
Förlåt för min negativitet, men fy fan!
Dagen startade med jätte fint väder och ett glatt humör. Men runt 12 blev det på tok för mycket tror jag, kände att jag tappade kontrollen över alla bud och samtal vilket jag verkligen hatar!
Men allt kom ut som vanligt var väl bara jag som inte hade tillräckligt med kontroll. Åt en jätte god paj innan jag snabbt inser att det är ost och grädde i den, utan tabletter så var det bara att invänta det onda. Sagt och gjort så kom det, samtidigt som min jäkla njurvärk satte in. Helt omöjligt att hålla mig upprät, men tack och bock så var det sista timmen som var värst. Åkte hem med en himlans fart för att tvär däcka i soffan med en kebabtallrik!
Idag är en fet kväll, och jag njuter!
Imorgon är det jobb och jag ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0