Bubblan den sprack.

Publicerat: 2013-01-06 / 01:08:45 | Kategori:

En galet bra dag!
Vaknade och slängde i mig nybakade scones till frukost. Sen vidare till syster för att åka mot Thun's, kan väl inte påstå att det fanns massor med fint men kom hem med ett par röda jeans, heminredning och nagellack, har fått någon fetish för det. Åkte vidare mot Gimo för att se om dem hade pormaskplåster men tyvärr var det ingen som hade det, köpte med mig body lotion och dusch crème hem istället med lukt à mango och papaya. Har suktat ett tag på den serien men inte kunnat bestämt mig för vilken lukt som passar mig bäst.
Väl hemma blev det stor middag med rachlettgrill, (Man smälter ost och steker kött på en sorts mini grill, väldigt gott iallafall.
Har precis skjutsat hem syster till Dannemora och ska strax tvär dö i sängen!
Hyrde film förresten, LOL, trodde först att det mer var en tonnårsfilm men jag tyckte faktiskt om filmen himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0