Allt bara ramlade.

Publicerat: 2013-01-08 / 23:10:26 | Kategori:

Imorgon är det ledig dag för min del, vilket alltid brukar betyda att jag går och lägger mig mycket tidigare än vanligt. Varför vet jag inte, men har kanske med att göra att jag förhoppningsvis vaknar upp piggare?
Hur som helst har jag hunnit med mycket idag!
Jag har jobbat som vanligt men stängningen blev inte alls som vanligt. Packade ihop mina grejor och stängde butiken, börjar skrapa av isen på bilen då en kund kommer fram och undrar om jag ska åka hem redan. Kollar klockan och inser snabbt att jag är 1 timme förtidig. Får springa tillbaka till butiken snabbt för att öppna och starta om kassan. Tack och lov för att kunden kom just då, hade nämligen några större kunder under den sista timmen.
Efter det så har det mesta bara blivit tokigt, men när jag väl skulle stänga så gick det fort!
Har även hunnit med en promenad med E som satt som en smäck!
Kom precis ut duschen efter en färgbomb inpackning.
Imorgon är det bilbesiktningen dom gäller, håller alla tummar! Ska även in till stan för att fixa födelsedagspresent till världens bästa Alvin!


Kommentarer
Isabell
2013-01-09 / 15:50:29

var du också och besiktade bilen idag? jag var i tierp typ kl 9 jag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0