Jag orkar för oss både.

Publicerat: 2013-02-24 / 22:55:44 | Kategori:

Slut på denna vecka, med en viss klump i magen. Nästa vecka kommer jag inte bo kvar här längre. Det känns både bra och sådär, jag har ju världens bästa föräldrar som ställt upp på det mesta. En mamma som tvättat allt och lagar mat som inte ens går att beskriva. En pappa som hjälper mig så fort något skiter sig. Dessa människor och min lugna vrå ska jag lämna. Jag kommer sakna allt så otroligt mycket, men jag vet att med tiden vänjer man sig och att jag inte är mer än 5-10 minuter hemifrån. Visst kommer det bli konstigt, jag ska bo ensam. Från att alltid haft min syster i samma rum och haft mamma, pappa och hundar en trappa ner, eller som nu, nere vid fötterna. Så kommer jag vara ensam, men man vänjer sig kanske? Har en känsla av att jag ändå kommer spendera mycket tid hemma. Här finns människorna jag älskar och Ralby kommer alltid att vara mitt första och bästa hemma.
Var in till Uppsala idag, hittade det viktigaste så får jag ta en sväng in för att handla mat senare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0