Jag längtar alltid.

Publicerat: 2013-02-22 / 12:42:59 | Kategori:

Det krävs ganska mycket innan jag ska klaga på att jag har ont. Idag är en sån gång, dagen startade jätte bra och kände mig utsövd. Ringde ett samtal som fick mig att känna mig som 5 år gammal igen, fick en tid och körde gasen i botten för att hinna fram, stressar fram och in för att skriva på pappren och hoppas på att min kära pappa finns inne på kontoret i Uppsala. Får tillbaka ett påskrivet papper! (Pappa är världens bästa människa) vidare till Österby för att hämta nycklarna. Där small det! Min mage är helt ur funktion. Jag mår inte illa eller behöver spy, men min mage är så svälld och otroligt uppblåst med kramp liknande smärta som hugger i. Hade så här för cirka 1 månad senare och då kröp jag på golvet på slutet av dagen. Jag gissar på att det är magkatarren som är tillbaka, exakt vad jag behöver nu!
Jag önskar mig inget annat här i världen än att slippa detta, jag orkar inte det nu.
Ikväll ska jag "hem" och städa, tvätta golv och hela lägenheten. Men jag flyttar inte förns början på nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0