Jag gjorde dig en sång.

Publicerat: 2013-02-23 / 11:18:04 | Kategori:

Gårdagen blev en salig blandning!
Mådde som en påse nötter tills jag stängde butiken, åkte in till Uppsala för att hämta min soffa. Fick en positiv överraskning, soffan var mycket finare än jag förstått på bilden. Nöjd och glad blev det en middag på donken och ett "rensa skallen" samtal till sena kvällen.
Lämnade av soffan i lägenheten och tog mig hem. Minns sedan ingenting, somnade med kläder och smink..
Vaknade upp på ett strålande humör, världens brak frukost och lite jobb på det!
Ska till lägenheten efter jobbet för att storstäda och börja flytta in lite saker, sen lutar det åt att åka i till Uppsala för att köpa det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0