Jag är inget loppisfynd.

Publicerat: 2013-02-17 / 02:22:05 | Kategori:

Det här med att nattblogga brukar aldrig bli riktigt bra, antingen är man för trött och allt blir osammanhängande, eller så blir det känslofyllda inlägg. Idag blir det nog mest känslor.
Har tryckt i mig 2 stycken energidrycker så det är en aning svårt att sova.
Sen rusar det en massa tankar och känslor, mest besvikenhet över att känna sig som något katten släpat in. Jag har ingen som helst "rätt" att ta åt mig och bli ledsen. Allt är bara taget rakt ur luften. Men det gör ondare än så. "Orka" är ett ganska så starkt ord i min värld. Att inte orka med någon, det får mig att känna mig ganska så jävla värdelös och onödig..
Jag hoppas att morgondagen blir bra, ska iväg och kolla på ett köksbord.
Nu ska jag försöka lugna ner mig och få en blund. Jag somnar även med en skön känsla, att känna sig saknad kan man behöva ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0