Ibland kan vi bara låta allt vara.

Publicerat: 2013-02-21 / 07:59:42 | Kategori:

God morgon!
Vilken himla bra dag det blev igår, lunch på hembageriet.
För att sen komma på att jag behövde en massa saker ifrån både Fullerö,Rusta och Ikea.
Hittade lite fina lyktor att ha på bordet samt en uggla i sten som jag föll pladask för. Åkte vidare till Rusta där det blev mest nödvändiga saker som kommer behövas så som diskborstar, tvål och dörrmatta!
Tog en sväng in på Ikea, en sväng som slutade med en ordentligt välfylld kasse, men nu har jag porslin och allt. När det ändå var så pass billigt så varför inte?
På fredag efter jobbet ska jag även hämta en soffa!
Har även fått hem matbordet och börjat slipat ner det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0