"Här glider kingen in"

Publicerat: 2013-02-08 / 15:57:50 | Kategori:

Jag är total frälst i Leona Lewis, spelar ingen roll vad hon gör det mesta låter underbart i mina öron!
Var ute och körde buden nyss och då spelade den "Lovebird" på radion. Dagens höjdpunkt, vrålar och sjunger med hela kroppen!

"Your lovebird's flyin' away
Cus my heart's been stuck in a cage"
Har i övrigt haft en bra dag, inga jätte toppar men däremot inga jätte neråt dalar!
Har förresten gått och bytt hårfärg! Och blivit en aning kortare och friskare. Jag är numera orange/brun med en massa blonda slingor som kommer bli flera nästa månad om det funkar. Köpte även en fjäderslinga som jag inte vågat sätta i ännu men ska försöka ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0