Du log, min kropp dog.

Publicerat: 2013-02-10 / 18:55:13 | Kategori:

En riktig slappardag blev det!
Känns som om jag har sovit bort dagen i stort sätt.
Men det kommer nog behövas all sömn som finns den här veckan, alla hjärtans dag på torsdag vilket betyder sjukt mycket mera jobb, kunder och rosor!
Men jag ser verkligen fram emot det, behövs lite speciella dagar nu när det känns som om måndag-fredag är ren rutin.
Var in till Gränby igår efter jobbet, helt själv och ingen som helst tid att passa!
Hittade lite som fick följa med hem, ett matt överlack, led band till skorna som för övrigt kan ha varit bästa köpet på mycket länge! Var även in på Bellbox för att köpa silvershampo. Får ge det några tvättar innan jag dömer ut det men sen så!
Och sen har jag förhoppningsvis goda nyheter att berätta i slutet av veckan om allt går som jag vill!
Just ja! Köpte ett par vita converse, satt bra länge och velade tills jag kom fram till att dessa skulle klickas hem tillåtits vårskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0