Du kan bara se mig när du blundar.

Publicerat: 2013-02-26 / 16:16:44 | Kategori:

Jag börjar nog smälta det här med flytten, det har lagt sig lite. Jag blir fortfarande fly förbannad när jag kommer upp dit och ingenting är klart, men idag händer det nog en hel del. Sängen kommer på plats och hyllor ska skruvas upp. Jag kommer däremot dra ut lite på inflyttningen, inte förens på onsdag kommer jag flytta in. Och det pga att bag inte har haft tid att storhandla mat ännu. Men imorgon efter jobbet ska jag åka in till Uppsala för att handla en massa mat så kylskåpet blir fyllt. Ska även smita iväg och kolla efter en taklampa på Storvreta möbler imorgon.
Ikväll blir det iaf fullt upp, allt ska köras till lägenheten, det som är kvar och sängen ska skruvas isär och ihop igen, mitt tålamod kommer tryta både en och två gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0