Det finns fortfarande hopp.

Publicerat: 2013-02-01 / 23:50:58 | Kategori:

Nu är det äntligen helg!
Har hunnit med ganska mycket under dagen. Imorse blev det en sväng till Skuttunge kyrka för att lämna dekoration, världens finaste och vårigaste väder med en sol som låg och värmde på. Tillbaka till butiken för att hämta mera bud som skulle ut under dagen, när jag ändå var ute i krokarna så sprang vacker till frisören för att boka en tid. Så på onsdag hoppas jag på bra och stora förändringar! Ska även på "föreläsning" hos grossisten så med lite tur kanske jag slipper mössa!
Har haft en riktigt bra dag, allt har flytit på och fungerat.
Imorgon är tanken att ta bilen in till IKEA och affärerna runt omkring för att inhandla lite till rummet, nya gardiner och sängkläder.
Ska ta och stänga mina gröna för att orka upp i tid imorgon!
Just ja! Råkade även hamna i Storvreta bladet som kommer ut nästa gång, på gott eller ont vet jag inte ännu men en sak som är säker är att jag inte alls var berädd eller fixad! Men jag bjuder på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0