Blunda, det hjälper för stunden.

Publicerat: 2013-02-12 / 16:31:31 | Kategori:

Har känt att iPaden kan ha varit än utav mina mindre smarta köp, tills jag kom tillbaka efter att ha kört ut alla bud och skulle sätta mig ner för att kolla priset på en sak, då insåg jag att iPaden är bra på dem flesta sätt. Förutom nör jag glömde att uppdatera honom och han låser sig. Men annars så är jag glad att jag har han och skulle nog sakna han ordentligt om jag sålde honom!
Idag är en gräsligt bra dag, jag har grejor att se fram emot både idag och imorgon efter jobbet, sånt som behövs!
Det som kan vara klart är nu klart inför alla hjärtans, ska skapa lite "Nallepaket" sen är vi på banan!


Kommentarer
Isabell
2013-02-14 / 11:23:34

<3 tack för igår kväll finaste du, det behövdes verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0