Vi log för att allt var så fint.

Publicerat: 2013-12-27 / 08:25:31 | Kategori: Allmänt
Så otroligt skönt för tillfället! 
Sov hos mamma och pappa inatt,ibland vill man vara 10 år igen och få somna med ljudet av att någon pratar på nervåningen eller en hund som kommer och myser ner sig på morgonen.  
Gårdagen var en utav dem bättre dagarna detta år. Fixade mig ett nano kort till telefonen samt en förbaskat snygg skohylla! Trodde jag gjorde ett riktigt kap på rean men det visade sig att jag fått betala fullt pris och hyllan åker tillbaka.  Sen blev det en middag på resturang Kreta i Storvreta. Det är märkligt hur mycket känslor en kväll kan innehålla, både på gott och ont. Blev en sen kväll jag kommer minnas länge. En såndär dag med guldkant! 
Om 30 minuter ska jag dra mig emot jobbet men först en stödvila.

Kommentarer
Isabell
2013-12-27 / 13:07:25

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0