Jag sparkade men missade dig helt.

Publicerat: 2013-12-18 / 19:39:56 | Kategori: Allmänt
Mitt liv har gått i en rusande fart den senaste tiden. Det har hänt massor på en kort tid. I slutet på november, närmre bestämt den 27 så blev jag moster till världens finaste lilla tjej, lilla fina och underbara My. Hon fyller mitt hjärta med kärlek så det känns nästan som om mitt hjärta ska svämma över av tacksamhet. Den lilla människan gör mina dagar genom att bara finnas till och fylla ut tomrummet som skulle blivit utan henne. Spelar ingen som helst roll om hon spyr ner mig, inte sålänge man är 3 veckor. 
Samtidigt som allt detta underbara och mysiga kom och fyllde mina dagar så drabbades jag(?) av ett knytnävslag i magen som fick mig att tappa andan och fotfästet. Jag har återtagit fotfästet och tänker aldrig ge upp! För tillfället är det massor på jobbet nu när julen snart är här, vilket jag älskar! Somnar däremot som en stock efter jobbet och därav den kassa uppdateringen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0