du fryser mer än någonsin.

Publicerat: 2013-12-05 / 19:31:27 | Kategori: Allmänt
Jag önskar från botten av mitt hjärta att jag kunde få till ett vettigt och smart inlägg, men tyvärr kan jag inte det. Det finns inget som helst vett i min värld och vardag för tillfället. Jag skulle vilja trycka på pausknappen och bara få andas ut ordentligt utan en massa tankar. Känner dagligen för att posta ett inlägg men jag kommer aldrig så långt. Det är så mycket måsten för tillfället, måsten som inte alls är viktiga. Ibland kan man behöva en käftsmäll för att inse hur jäkla bra man har det och hur mycket smått man gnäller över, som igentligen inte ens är något att yttra sig om. Tack för att just jag fick den här käftsmällen trots att du inte ens är värd skiten under mina skor. Men allt ont har något gott med sig va? Ska strax åka och hämta en begravningsbukett jag glömde kvar på jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0