It's me, not you.

Publicerat: 2012-09-19 / 15:40:01 | Kategori:

Vaknade med en stor klump i magen och en panik som var hemsk. Jag vet precis vad den där klumpen är, mitt förflutna som med sin tid läker och lämnar mig förhoppningsvis, för jag håller på att bli tokig av denna klump. Det ända jag kan göra åt denna klump är att älska, att älska som aldrig förr, att "glömma" det gammal som gör ont.
Jag vet att alla inte är likadana och jag vet att det faktiskt finns människor som.fälskar en och verkligen gör det.
Men som sagt, det tar nog sin tid och tiden läker det flesta såren även om jag inte vill vänta.
Igår var en bra dag! Träffade gruvjonet mitt en snabbis och fyllde på med lite glädje, sen blev det gymmet! Somnar alltid så himla fort och djupt efter jag varit på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0