Tydligen finns jag inte.

Publicerat: 2012-10-28 / 22:31:04 | Kategori:

Jag som tydligen är så himla känslig för fullmåne när det gäller sömnen känner att idag kommer bli ett undantag, har svårt att hålla ögonen öppna redan nu.
Idag startade jag dagen med en sovmorgon sen fortsatte vi fixa i systers nya lägenhet och allt börjar falla på plats.
Bokade en middag tillsammans med syster idag, bakad potatis och skagenröra blev det, satt som en smäck!
Råkade även ta en dusch när det ändå fanns varmvatten där, så nu är jag både mätt och luktar inte illa!
Morgondagens göra är att leta efter en mössa, var in på både Ica och Konsum men utan resultat så imorgon ska jag in en sväng på CIAs och hoppas på det bästa för nu börjar det bli lite väl kallt på morgonen utan mössa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0