Morgonstund har..

Publicerat: 2012-10-16 / 06:21:23 | Kategori:

Helt sinnes vad man går med på för grejor när det känns rätt! Klockan ringde 05.00 och då var det raka vägen hem till min kära lilla hund som jag lovade vara hemma till så fort som möjligt. Det slog mig att det faktiskt är ganska skönt att köra bil så pass tidigt på dagen, dåligt med trafik och lugn och skön musik på radion.
Nu är jag iaf hemma i sängen och väntar på att resten av familjen ska vakna upp och att det ska bli tillräckligt ljust för en hundpromenad på morgonen.
Ikväll är det interfloras julinspiration som gäller 19.45-22 på Scandic, måste erkänna att jag är lite nervös med också väldigt förväntansfull! Blir kanon att få se vad det är som gäller i jul samt mingla runt lite.
Imorgon är det Storvreta som gäller och jag gillar det! Kliar i mina floristfingrar något otroligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0