Jag ville mer än dig.

Publicerat: 2012-10-21 / 22:50:41 | Kategori:

Helgen är nu slut.
Men det spelar mig inte så stor roll, ledig imorgon så jag fortsätter njuta lite till!
Helgens planer nådde inte upp till helgens förväntningar men dem var helt klart i toppklass!
Imorgon är jag som sagt ledig, men har nästan planerat bort hela dagen så jag har nog inga större problem att få dagen att gå. Var iväg en sväng till bästa mormor och morfar för fika och lite babbel, vilken tur jag har som fortfarande har kvar er i livet och så nära. Sen vidare till syster för att kolla läget, blev kvar längre än väntat pga att dem hade fått hem nyaste Johan Falk filmen som kom ut i fredags, satt som en smäck att avsluta helgen med en bra film och trevligt sällskap!
Nu ska jag sluta mina ögon bredvid min finaste och älskade hund Skrållan, för dig ska jag göra det tusen gånger om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0