I'll fix you.

Publicerat: 2012-10-14 / 09:53:24 | Kategori:

Idag är en riktig seg dag, har precis vaknat och ätit en brak frukost utan dess like!
Vaknade inatt av att magen la av, kändes som en typisk matförgiftning men jag slapp ifl behöva vända ut och in på magen och det tackar vi för!
Imorgon är det jobb i Uppsala som gäller samt ett besök hos doktorn innan jag börjar jobba. På tisdag ska jag på interfloras julinspiration på Scandic med jobbet, innan dess så ska vi äta mat hemma hos chefen och "fira" Erikas nya jobb i Stockholm.
12 November börjar jag som fast anställd på Centrumblommor i Storvreta! 80-90% men det känns kanon och självklart otroligt nervöst. Ska jag få ett större ansvar!? Det kommer flyta på med tiden känner jag redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0