Hoppas alltid på för mycket.

Publicerat: 2012-10-22 / 16:33:20 | Kategori:

Ibland kan man nog vilja en människa för väl, så i slutet blir det bara fel utav det hela.
Kom precis hem ifrån Ackarby där syster var på "arbetsinterjuv" och med hennes tur så ska hon jobba redan på fredag!
Imorgon blir jag troligtvis hemma om inte en kort stund ifl pappa behöver någon hjälp under dagen.
Har försökt tagit en promenad dem senaste 3 dagarna men allt slutar bara i att jag somnar eller bara ligger hemma och gör ingenting, snälla ge mig lite ljus och lust!
Men ikväll ska jag och Skrållan ut en sväng om det går som tänkt.
Börjar räkna ner dagarna tills jag lämnar Uppsala Maskin & Verktyg, börjar faktiskt bilda sig en klump i magen. Jag trivs ju så himla bra med alla jobbarkompisar men det är inte det här jag är utbildad till och kommer vilja göra hela mitt liv, så därför ser jag möjligheterna istället och glädjs åt att äntligen få se fram emot att gå till jobbet!
Ska strax börja koka ihop lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0