Du vet hur det känns.

Publicerat: 2012-10-22 / 23:08:32 | Kategori:

Idag kom jag faktiskt iväg, eller vi eftersom Skrållan hängde med så snällt.
Blev en ganska så långtråkig dag på slutet så fick för mig att städa och byta sängkläder, så nu är det gjort så slipper jag ligga och snusa på den där äckliga lukten!
Just ja! Fixade Spotify till mobilen, har haft appen länge men inte betalat för premium, men nu så!
Är ju perfekt att ha till en promenad eller bara ha gå igång under dagen.
Imorgon ska jag skjutsa syster till massage och sen hämta hem en till elrulle att måla vit. Har en sen innan vid min sida utav sängen men det känns så tomt på andra sidan så där får det också bli en till nattduksbord.
Dags att försöka sova fast det känns som om det kommer bli en svår kamp innan jag faktiskt somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0