Bland alla andra.

Publicerat: 2012-10-01 / 14:05:10 | Kategori:

Nyklippt och luktar gott!
Har varit extremt dålig uppdatering här, känner att det inte finns något intressant att uppdatera någon om. Sen finns det en viss tendens att blogga så fort det hänt något som inte är positivt, och jag vill inte att bloggen eller sådana som inte alls känner mig eller tror det för att man sagt hej en gång, att dem ska kunna ta del av mitt liv så pass nära in på skinnet.
Sitter iaf på vårdcentralen i Gimo nu och väntar, hann in en sväng på gallerian och hittade mitt efterlängtade hologram nagellack från Depend!
Igår blev det även en tur utanför Uppsalas skyltar, hittade skor och lite nya kläder som följde med hem, kul att handla på affärer som inte alla andra handlar på, så man kan hitta något eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0