<3

Publicerat: 2012-10-14 / 17:17:15 | Kategori:

Oftast bryr jag mig på tok för mycket om vad andra tycker, jag går hellre runt och mår apa än att säga som det är eller göra som jag själv vill. Frågar gärna 100 gånger om jag kan ha dessa kläder eller om någon kommer kolla på mig.
Står gärna framför spegeln x antal gånger för att övertyga mig själv att det spelar ingen roll hur mycket smink jag använder för ingen kommer lägga märke på det.
Men nu dem senaste 3-4 månaderna har jag lagt ner det, jag har fått så otroligt fina och underbara kommentarer om mitt
utseende av människor som inte vet hur mycket jag oroat mig för elaka kommentarer.
Och hur jävla bra mår jag inte nu? Jag gymmar i veckorna med någon som har hållt fast vid mig sen första året i gymnasiet,samt en liten vän på över 8 månader som kan få alla bekymer i min vardag av att försvinna med ett leende.Jag har vänner som det inte spelar någon roll om jag inte sminkat mig för.
Jag har kanske inte mest vänner i världen men jag har definitivt dem bästa i hela världen. helt klart.
Jag älskar er av hela mitt hjärta och vad som än händer kommer jag göra allt jag kan för att ni ska må bra.
Jag är lyckligt lottad som har er...


Kommentarer
isabell
2012-10-15 / 11:36:51 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se/

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0