Vägen är både lång och krokig men det klarar vi av!

Publicerat: 2012-11-06 / 12:43:47 | Kategori:

Kan beskriva min start på morgonen med sovmorgon!
Fick sova till 9, sen var det ingen som helst stress till jobbet, tog en lång frukost och en promenad med Skrållan innan jag satte mig i bilen in till jobbet. Åker på E4an och märker att jag dras åt sidorna, fick ren och skör panik eftersom jag bytt till vinterdäck förra helgen och var lite rädd över att dem inte satt som dem skulle och över att det fanns en risk att dem lossnar. Klarade mig iaf till jobbet då det inte verkade vara något med dem så hoppas det fungerar tills jag ska åka hem ifrån jobbet med!
Har precis haft lunch, igentligen är det ganska tragiskt hur folk alltid ska puckla på andra hela tiden. Hur fel dem gör, hur mycket fortare dem skulle gjort det. Det var min lugna lunch!
Dags att fortsätta trycka det sista.
Ikväll eller ja vid 17-18 åker jag iväg, iväg från Österby!
Morgondagen bjuder på jobb i Storvreta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0