Ordning och reda!

Publicerat: 2012-11-27 / 22:44:57 | Kategori:


You tell all the boys no
Makes you feel good yeah
I know you're out of my league
But that won't scare me away oh no
You've carried on so long
You couldn't stop if you tried it

Åh så jag fastnat för Emeli Sande och Labrinth's nya låt, texten är så otroligt fin och en perfekt låt för promenader i kylan!
Jobbet gick bra idag, allt rullade på och det han göras en hel del veckans buketter samt säsongens första tulpanbukett!
Imorgon är jag ledig, men ska ner till vårdcentralen och lämna prover. Inte ett dugg sugen på det eftersom jag var där och lämnade för mindre än 1 månad sen. Sen ska jag in till Uppsala för att handla lite stommar och nya linnen.
Dags att sova, ska upp tidigare än om jag hade jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0