I keep dancing on my own.

Publicerat: 2012-11-12 / 19:08:47 | Kategori:

Vet inte riktigt hur jag ska förklara den här dagen.
Vaknade med en nervositet i kroppen som hette duga, men i med ordentligt med frukost och tid över till att lugna ner sig så släppte den nervositeten.
Blommorna kom sent som sjutton så var tvungen att ringa och kolla vart dem tagit vägen, stod såklart kvar på böomstergrossisten..
Fick alla blommor, massvis! Fixade buden och sen var klockan runt 16 innan jag satte igång att göra nya veckans buketter. Fick även en otroligt stor lust att ändra om i fönstret, vilket jag gjorde. Kändes som om det behövdes bytas ut och fräschas upp.
Har haft en stor svart klump i magen under dagen, vet exakt vad den beror på och jag hoppas oron försvinner nästa vecka för ska det fortsätta såhär så känns det som om kroppen kommer bryta ihop inom kort.
Men jag tycker om denna människa säkert mer än vad som är hälsosamt och kan inte på något sätt ta reda på hur läget är, vänta är det ända jag kan göra nu.
Första dagen som fast anställd kändes kanon, det mesta flöt på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0