Han är galen i dig.

Publicerat: 2012-11-16 / 22:56:38 | Kategori:

Har precis hoppat ner under täcket och ska alldeles strax sluta ögonen för en sista dag på jobbet den här veckan!
Fick erbjudande om att jobba på söndag men nej, har sett fram så emot en ledig dag så tänker tacka nej.
Kom hem ifrån syster för ett tag sen, blev saffrans gifflar,julmust och ischoklad. Var bara granen som fattades för jag måste erkänna att jag lyssnade på julsånger under bilresan hem...
Var även över en sväng till mormor och morfar och hälsade på!
Varför tillåter jag mig själv att bli överkörd, eller gör jag verkligen det?
Jag vill inte vara nummer 2, och passar det inte så är det tack och adjö för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0