För vi vet inte allt.

Publicerat: 2012-11-05 / 23:28:14 | Kategori:

Vilken jäkla kanondag! Kan verkligen lägga huvudet på kudden ikväll med ett stort leende.
Det är nästan overkligt hur fort livet och ens vardag kan förändras. Förändras till det bättre på alla sätt.
Där jag är idag hade jag aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle vara för 1 år sen, då var jag odödlig och lycklig, det var iaf vad jag trodde då. Idag står jag i en helt annan situation i livet, där det får mig att uppskatta allt mycket mera och inte ta allt för givet. Jag njuter mer av lyckan jag känner nu, är inte rädd för vad andra ska tycka om mina val, för det är jag som lever med dem och möter dem varje ny dag. Jag kan stå upp för mig själv och se tillbaka och inse att allt som hänt då fått mig till den jag är idag och till att vara med dem jag har idag. Skulle det varit för 2 år sen skulle jag bara ha skrattat och sagt att den chansen eller risken vore väldigt liten. Men här står jag idag, mer säker på mig själv och lycklig över vad mina val givit mig. Kan inte annat än tacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0