Du får inte andas på min panna.

Publicerat: 2012-11-11 / 00:21:53 | Kategori:

Vilken skön dag!
Brak frukost på morgonen, hämtade syster för att åka till Fullerö för att hitta en present till Erika som slutar idag. Hittade en alldeles perfekt present. Sen vidare till Centrumblommor för att ge presenten och checka av det sista. Sen hem för en sväng på julmarknaden som är i Österby i helgen, fick inte med mig något hem men ska troligtvis ner imorgon och handla på mig lite.
Till middag blev det mammas dunder goda sallad och kebabtalrik. Satt verkligen som en smäck i magen!
Har precis avslutat min storstädning utav rummet och garderoben. Blev en stooor hög med kläder som inte används och hel del kläder som jag inte ens visste att jag hade.
Imorgon eftermiddag är tanken att jag ska åka bort en sväng. Har lite grejor som skulle behöva införskaffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0