Det här är jag.

Publicerat: 2012-11-10 / 01:21:03 | Kategori:

Borde igentligen sova men känner att jag har på tok för mycket i huvudet samt ett öra som kliar något otroligt!
Jobbade i Storvreta idag, gick kanon bra. Hem och äta massa gott och få ett svar jag absolut inte ville ha. Nu är det svart på vitt, jag var bara en spelpjäs som var lättlurad.
Imorgon ska jag upp tidigt för en tur till Fullerö, ska fira av min käre kollega som jobbar sin sista dag imorgon så tänkte hitta på någon fin present åt henne.
Vidare till frisören för att ta ut extensions och klippa till det andra och sen blir det en promenad med världens bästa om inte tiden skenar iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0