We don't wanna go outside tonight.

Publicerat: 2012-05-18 / 18:45:05 | Kategori: Allmänt

Yes!
Jobbdagen är slut och jag kom precis hem ifrån Uppsala på ett riktigt pissigt humör!
Dels för att mammas humör inte går ihop med min korta stubin jag har när blodsockret är för högt och dels för att jag är öken törstig!
Men nu är jag iaf hemma och har stoppat i mig både insulin och en cola så det ska nog kunna bli något utav den här dagen med!
Strax blir det middag och sen ska jag ta racerbilen ut en bit och bara njuta av solen.
Köpte en tröja idag förresten, lägger upp den senare samt mina underbara avsminknings servetter, inget kladda bara att dra av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0