Vi tappade bort varandra.

Publicerat: 2012-05-22 / 16:34:37 | Kategori: Allmänt
Antingen händer det för lite i livet eller så är det så att det händer så mycket att jag inte vet hur jag ska få ner allt.
Men nu så, kom precis hem ifrån mormor och morfar och jobbet. Fick åka buss in idag, händer inte allt för ofta nu när man har körkort men det är riktigt skönt att kunna sätta sig på bussen med musik och en bra tidning och bara åka med.
Gick fort idag så efter lunchen gick jag ner till stationen och väntade på tåget hem och vidare till grillen för årets första mjukglass. Jag vet en tjej som kommer ligga med kramper i magen inatt men det var det värt alla gånger!
Imorgon är jag ledig hela dagen som det ser ut nu,blir nog storstädning och X antal timmar i solen förhoppningsvis.
ikväll blir det en promenad med Elin och bästaste Alle som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0