Låt pulsen slå fortare.

Publicerat: 2012-05-30 / 13:06:39 | Kategori: Allmänt

Det är inte en jätte solig dag idag men ändå känns den så bra och skön. Vaknade vid 8 och var verkligen utvilad och på ett toppen humör!
Sitter på jobbet just nu och ska strax binda ihop en stoooor liljebukett, och inser att jag älskar verkligen mitt jobb. Visst finns det otrevliga kunder och stress men all den positiva energin man får av nöjda och glada kunder och den stoltheten man känner när man har gjort en bukett som verkligen blev skit snygg på alla sätt väger upp det mesta. När jag öppnar butiken och det första jag känner är lukten av pioner den känsla är underbar!
Jag har verkligen ett drömjobb, och att jag blev florist var igentligen bara en ren chansning, jag skulle igentligen blivit frisör men kan bara tacka och bocka för att min syo förstörde och trampade på mina drömmar. Detta är vad jag ska jobba med!
Jag är så otroligt tacksam för allt jag har i livet just nu, jag lever som en drottning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0