I'm a surviver.

Publicerat: 2012-05-29 / 11:14:09 | Kategori: Allmänt

Sitter på bussen på väg in till jobbet, blir kortdag idag tack och lov, det där med att jobba lördag och söndag är kul men det rubbar veckan på något vis.
Men det blir cirka 3 timmar på jobbet idag och hel dag i Storvreta imorgon.
Just ja, kom hem från Ullared vid 19 igår. Hittade en hel del och hade en jätte trevlig resa även fast det blev en del tjaffs och jackor som glömdes kvar i värdeskåp(skickas med posten). Gjorde även ett försök med Doves summer glow i fredags, gick ju bra på första försöket men sen skulle jag bättra på "brännan" och hela jag blev Grek brun, men som tur var så rann allt av när jag duschade!
Nej, nu ska jag inta lunchen och hoppas på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0