Du är min man!

Publicerat: 2012-05-02 / 16:53:58 | Kategori: Allmänt

Jag är glad, glad på riktigt för att jag äntligen vet vad som är viktigt och vad som är värt att lägga tiden på.
Sitter i Storvreta nu och har precis haft min "favorit kund" här precis, en tjej som får mig att må bra och le!
Om en timme ska jag låsa butiken och sen åka och betala för mina extensions hos frisören, ska lägga ut bild när jag tvättat håret.
Sen ska jag ut och springa tror jag, så himla fint väder och då finns det inget bättre än att springa med bra musik i lurarna.
Har haft en riktigt toppen dag idag, det mesta har flytit på och syster och Birk var in och hälsade på samt att jag tog en middag vid 22 tiden där igår. Just ja! Ska hem och göra smörgåstårta idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0