Kom hit, kom hit.

Publicerat: 2012-03-24 / 19:12:48 | Kategori: Allmänt

Lördagkväll!
Kom hem för en liten stund sen efter en promenad med Elin och världens finaste Alvin, ibland förstår man verkligen inte hur jäkla bra man har det, det kunde blivit så mycket sämmre.

Mamma och jag tog en sväng till Thun's på eftermiddagen efter att vi varit iväg och varit trevliga hos andra!
Köpte faktiskt en "One Piece", trotts att jag inte riktigt kännt mig bekväm i en
men fy farao så skönt att kryp i den och bara sega i sängen! Sen fick mitt nagellacks behov sig sett och köpte 2 stycken orangea.
Nu blir det sushi och tacos här i Ralby med trevligt besök och sen har jag planerat kvällen lite smått och löst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0