Jag är starkare än någonsin.

Publicerat: 2012-03-23 / 11:07:43 | Kategori: Allmänt
Jag har turen att min mamma nästan alltid är ledig på fredagar och jag har haft turen att det det brukar kunna tajma in med mina arbetsdagar med!
Idag tror jag vi åker in till Uppsala och kollar om det finns något att spendera pengarna på.
Ska ju som sagt bjuda henne på lunch med så någonstans tar vi nog oss!
Planen är att köpa hem en hög uteblommor och plantera på gården, börjar kännas i floristfingrarna att det är vår nu!
Har ju även en drivbänk här hemma hos mamma och pappa så med lite tur och vilja tänkte jag faktiskt försöka få upp lite pumpor och annat gott.

Vaknade på ett riktigt bra humör imorse och känner att den här dagen ska få fortsätta så här bra!
Helgen verkar bjuda på ordentligt fint väder så förhoppningsvis kommer det bli mycket uteaktiviteter under helgens gång.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0