Jag är så mycket starkare.

Publicerat: 2012-03-28 / 07:30:48 | Kategori: Allmänt

Kollade mig i spegeln imorse och fastnade.
Jag är så nöjd med mig själv just nu, jag har tagit mig igenom en tid i livet jag trodde skulle ta kål på mig. Men jag mår verkligen bra, jag står upp för mig själv och ser en tjej som är så mycket starkare nu. Jag låter ingen trycka ner mig och numera gör jag sånt jag mår bra av.
Jag ser ljust på framtiden och vet att allt löser sig, jobbet rullar på och förmodligen så flyttar jag inom kort, till mitt eget bo. Till ett ställe som bara är mitt, där jag kommer känna mig hemma och trygg. Nu är det jag som bestämmer om jag ska må bra.

Jag gick igenom allt det är mycket starkare och lugnare!
:)


Kommentarer
Isabell
2012-03-28 / 12:04:35 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se/

Det är i motgångarna man växer, heter det inte så? Jag är så stolt över dig Gabbi. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0