Euforia.

Publicerat: 2012-03-17 / 14:19:20 | Kategori: Allmänt
Åh så skönt!
Igår köpte jag en "universal dosa" som man kan ha till både tv och dvd, satt en bra stund igår och försökte instalera och hitta rätt kod till min tv, inget funkade av alla ungefär 25 koder som fanns. Så jag gav upp och tänkte kasta den.
Men testade precis med en sökning som jag hoppat över igår och nu funkar den precis som den ska!

Var till IKEA med mamma igår innan jag fick åka in och jobba några timmar,blev bjuden på mat och hade det jätte trevligt.
Var ingenting som fick följa med eftersom det helt enkelt inte fanns något som passade fröken i smaken.

Har precis tvättat klart allt som behövdes tvättas och städat lite på morgonen. Nu väntar jag på att min fina pappa ska komma hem så vi kan umgås lite gran.
Sen började nya kanalerna gälla igår så nu finns det hur mycket kanaler som hellst att kolla på!

I got an empty cup
Pour me some more
So I can go until I blow up,
And I can drink until I throw up, 
And I don't ever ever want to grow up,
I wanna keep it going,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0