You don't know what you got until..

Publicerat: 2012-06-27 / 07:53:37 | Kategori: Allmänt
God Morgon!
Vaknade 1 timme innan klockan skulle ringa och kunde absolut inte somna om, så jag hamnade framför datorn för att kolla in vad H&M hade att erbjuda istället.
Igår var en såndär dag som nog inte kunde ha blivit bättre, jag vaknade upp på ett perfekt humör,tog det "lugnt" hela dagen eftersom jag fick vara ledig ifrån jobbet.
Somnade ovaggat igår så fort jag la huvudet på kudden och har sovit ostört hela natten.
Men strax är det jobb som gäller och jag har inte ett dugg emot det,jag trivs verkligen som fisken i vattnet bland blommorna, det är det här jag ska syssla med om dagarna!
Efter jobbet ska jag nog ta och se över min garderob som inte går att stänga, förstår inte alls varför(?) kanske dags att kasta kläder jag inte använder längre.
På fredag hoppas jag för alla gudar i världen att jag kommer kunna vara ledig, tanken är nämligen att vädret ska vara bra och att jag äntligen får träffa Elin och Alle.
Nej, nu måste jag börja ta tag i dagen och mig själv för att sen köra till jobbet!
Just ja, blogg appen funkar inte på min mobil så därför blir det så krångligt med inläggen och därför uteblir det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0