Vad jag bryr mig om.

Publicerat: 2012-06-17 / 23:47:13 | Kategori: Allmänt

Nu är snart helgen slut!
Måste säga att det blev en riktigt bra helg trots allt.
I fredags gjorde jag mitt första besök hos Lotto, kommer inte lägga ut några bilder eller text på slutresultatet eftersom jag sett en tjej som bor i närheten som har lika vingar som mig trots att dem är ritade på fri hand direkt påmin rygg, jävligt synd att folk inte har egna idéer.
Men jag gjorde iaf en text i fredags, sen var planen att göra en till på samma fot som passade till texten på lördag morgon,fick världens finaste tatuering!
Men den andra stackars foten kändes på tok för tom så vi kom fram till att den också skulle få konst och bläck på sig, så imorse åkte jag till min käre tatuerare och ritade även på vänsterfoten i samma tema. Nu tänker ni väl såklart att jag bara var sugen och gjorde något men varenda tatuering jag har på kroppen betyder och har en mening.
Nu är både fötterna bläckade men jag vet och vill gärna fylla på vänsterfoten i framtiden.
Sure, han jag går till äger ingen studio utan gör det i ett rum hemma hos sig, och visst får man tycka vad man vill om det men jag skulle utan tvekan lägga min kropp i denna mans händer och inte vara det minsta rädd. Han är så otroligt duktig så om hans konst får vara på min kropp gör mig bara stolt!
Var även in en snabbis till IKEA och Coop idag senare under kvällen, hittade ett par blommiga kilklack för 120:- som kommer passa perfekt i sommar när solen ligger på!

Nu ska jag ta och sova, imorgon väntar 1000 st t-shirtar och jag har faktiskt laddat upp med en ordentlig matlåda och mellanmål för att orka med hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0