still on my mind.

Publicerat: 2012-06-28 / 23:14:16 | Kategori: Allmänt
Gick precis och la mig i sängen och känner redan nu att jag kommer somna snabbt idag med trots min tupplur på 3 timmar efter middagen. Fast jag har iof tryckt cirka 200 stycken ryggsäckar på förmiddagen så både kropp och hjärna har fått arbetat idag!
Och eftersom min app på telefonen inte funkar än så fortsätter jag på surfplattan där jag tyvärr inte har några bilder trots att det faktiskt är kamera på den.
Har förresten fått ett till erbjudande ang en lägenhet i Dannemora,så fortast möjligast ska jag kolla på dem!
Tror det sista erbjudandet lockar mest pga renovering och att jag kommer få bestämma det mesta själv när det gäller tapeter.
Nej nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0