My heart skips à beat

Publicerat: 2012-06-18 / 17:22:09 | Kategori: Allmänt

Kom precis hem ifrån jobbet.
Har proppat i mig energidryck idag för att hålla mig vaken hela dagen och inte vilja kräkas på alla tröjor som ska tryckas, så nu börjar sockret gå ur kroppen och samma med min ork.
Åkte en vända förbi mormor och morfar på hemvägen för att hämta min Aloe Vera Gelly som jag köpt till tatueringarna. Jag ljuger om jag skriver att det inte gjorde ont men det gick så pass snabbt så ryggen gjorde bra mycket ondare, men dem behövs ju smörjas och började med Helosan som jag blivit rekomenderad, men tycker den mest bara blir flottig en kort stund och sen torkar den ut och på med nytt efter 1 timme. Så därför tänkte jag testa Aloen som jag vet inte innehåller en massa uttorkande ämnen och försvinner in i huden. Har haft på mig gellyn i kanske 15 minuter och mina små bebisar älskade det! Kyler och det ömma försvann efter en några minuter. Helt klart en favorit!
Nu blir det käk och sen ska jag över till syster yster ett tag. Ledig imorgon pga ett besök hos doktorn i Tierp. Sen blir det buffé med syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0