Min midsommar

Publicerat: 2012-06-25 / 07:39:32 | Kategori: Allmänt
Måndag...
OCH LÖÖÖÖN, lön betyder chansen att handla så mycket att man nästintill kvävs av kvitton!
Okey kanske inte riktigt är det som är grejen men handla ska jag iaf sysselsätta mig med efter jobbet.
Har haft en jätte bra midsommar! På lördagen börjades det med en förjäkla god lunch med mamma och pappa, sen blev det en midsommarbuffé hemma hos mormor och morfar. Konstigt nog tryckte jag inte i mig mat tills jag spydde utan lagom.
Sen satte karusellen igång! Först blev det en tur för att skjutsa folk till en förfest i Österby,vidare till Åkerlänna för att skjutsa iväg ett annat fyllo, efter det blev det en tur till Öregrund där jag höll på att mejja ner både en och två fyllon. Vid 06.00 la jag huvudet på kudden och somnade direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0