When you tell the world you're mine!

Publicerat: 2012-07-01 / 10:52:05 | Kategori: Allmänt
Nu är det verkligen en god morgon!
Testade xiders nya alkoholfria cider med smak av tropiska frukter,draktfrukt och vingummi. Passade mig perfekt som vill kunna köra bil dygnet runt!
Igår hade jag tid hos frisören, jag har verkligen hittat min frisör som vet vad jag vill ha och vågar ha.
Från att gå dit med tankar om att bli brunhårig till att gå därifrån med ett rött hår i olika nyanser. Jag är super nöjd och jag kommer säkert att bli paff några dagar till innan jag känner igen mig själv i spegeln.
Men nöjd är jag verkligen, tack Nova för alll tid du lägger ner! Jag uppskattar varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0